Kvaliteten i det nære sundhedsvæsen – standarder eller forpligtende samarbejde?
Foto: Lise Balsby

Kvaliteten i det nære sundhedsvæsen – standarder eller forpligtende samarbejde? Standarder øger ikke kvaliteten alene. Spørgsmålet er om selvstændige kvalitetsstandarder og retningslinjer for hver sektor, bør afløses af et større fokus på langt mere forpligtende samarbejde, skriver kommunaldirektør Annemarie Schou Zacho Broe

Denne artikel er forbeholdt abonnenter.

Log indEller opret en brugerprofil for at få adgang til artikler.Opret konto

Log ind

Prøv Kommunal Sundhed gratis i fire uger.

Tilmeld dig og få fri adgang til alle artikler på Kommunal Sundhed i fire uger. Du modtager også vores nyhedsbrev tirsdag og torsdag, med de seneste nyheder og historier fra det nære sundhedsvæsen. Prøveabonnementet er helt uforpligtende og udløber automatisk efter prøveperiodens udløb.

En adgangskode vil blive sendt til din e-mailadresse.

Dine personlige data vil blive anvendt til at understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, til at administrere adgang til din konto, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.


Allerede bruger? Log ind