Borgere og kommunekasserne fortjener klarhed over effekter og tilfredsheden med velfærdstilbud
Foto: Dansk Industri

Borgere og kommunekasserne fortjener klarhed over effekter og tilfredsheden med velfærdstilbud Der mangler sammenlignelige kvalitetsindikatorer og brugertilfredsmålinger i kommunerne, og det skal ændres. Det relevante spørgsmål er, om det offentlige er klar til at åbne for at blive målt på deres indsatser, skriver branchedirektør i Dansk  Industri Jakob Scharff. 

Denne artikel er forbeholdt abonnenter.

Log indEller opret en brugerprofil for at få adgang til artikler.Opret konto

Prøv Kommunal Sundhed gratis i fire uger.

Tilmeld dig og få fri adgang til alle artikler på Kommunal Sundhed i fire uger. Du modtager også vores nyhedsbrev tirsdag og torsdag, med de seneste nyheder og historier fra det nære sundhedsvæsen. Prøveabonnementet er helt uforpligtende og udløber automatisk efter prøveperiodens udløb.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Allerede bruger? Log ind