Middelhøj tilfredshed med Lejres visitation Lejre Kommune har undersøgt borgernes tilfredshed med kommunens visitation, og resultatet er en middel-karakter. Det kan kommunen godt være bekendt, siger udvalgsformand.

Som en del af en større strategi for tilfredshedsundersøgelser har Lejre Kommune undersøgt borgernes tilfredshed med kommunens ‘Visitation og Bestiller’-service. Her får borgerne bl.a. bevilliget genoptræning og praktisk hjælp. Undersøgelsen viser, at kommunen scorer en middelhøj karakter. »Vi vil selvfølgelig gerne have fuld tilfredshed på alle parametre, men det er et resultat, vi bestemt godt kan være bekendt,« siger udvalgsformand Leif V. Nielsen, Udvalget for Social, Sundhed & Ældr, i en pressemeddelelse. I undersøgelsen svarede alle Lejre-borgere, der inden for et...

Denne artikel er forbeholdt abonnenter.

Log indEller opret en brugerprofil for at få adgang til artikler.Opret konto

Prøv Kommunal Sundhed gratis i fire uger.

Tilmeld dig og få fri digital adgang til alle artikler på Kommunal Sundhed i fire uger. Du modtager også vores nyhedsbrev tirsdag og torsdag, med de seneste nyheder og historier fra det nære sundhedsvæsen. Prøveabonnementet er helt uforpligtende og udløber automatisk efter prøveperiodens udløb.

  • Hidden
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.


Allerede bruger? Log ind